لوتوس اورا GTE و GTC
 
classic car
 
یک شنبه 13 / 11 / 1391برچسب:, :: 10:26 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

در اصل بعنوان یک نسخه محدود ویژه برای بازار آسیا است که به مناسبت جشن ورود موفقیت آمیز لوتوس به دسته خودروهای GTE مسابقات جهانی، طراحی شده است. این خودروی خیابانی دست ساز ویژگی های یک خودروی مسابقه ای استقامتی را داراست . از جمله : گیربکس  (AMT (Automated Manual Transmission و رینگ های سبک وزن فرج کاری شده ی آلیاژِی با قفل مرکزی که توسط لاستیک های پیرلی P-Zero Corsa پوشیده شده اند . در مقایسه با مدل پایه اورا ، استفاده هوشمندانه و گسترده از فیبر کربن در نمای داخل و خارج  سبب شده تا GTE به مقدار 105 کیلوگرم سبک تر باشد.

Lotus-Evora_GTE

استفاده از فیبر کربن را در قسمت هایی همچون سپرهای جلو و عقب ، درها و بال عقب در نمای خارجی شاهد هستیم. همچنین در کابین  تلفیق چرم و فیبرکربن در کنار صندلی های Recaro فضایی راحت و ایمن را بوجود آورده است.  تا به امروز در بازار چین 114 سفارش برای این مدل دریافت شده است.

 

لوتوسGTC

Lotus-Evora-GTC

لوتوس با بروزرسانی خط تولید خودروهای مسابقه ای خود اورا GTC را با اعمال تغییراتی برروی اندورا GT4 رونمایی کرد. GTC  از گلگیرهایی با آرک های بزرگتر ، وزن کمتر و فن آوری های بیشتر بهره مند است اما موتور و گیربکسش را از اندورا GT4 وام گرفته است . موتوری 4 لیتری V6 با قدرت 450 اسب بخار و گشتاور 440 نیوتن متر که توسط جعبه دنده 6سرعته XTRAC همراهی می شود. به منظور کاهش وزن درهای فیبرکربنی ، سقف و محفظه موتور از فیبرگلاس و پنجره های پلکسی گلاس را شاهد هستیم . بنا به درخواست مشتری GTC وزنی در حدود 1130 تا 1140 کیلوگرم را دارا می باشد که 30 کیلوگرم کمتر از اندورا می باشد.

Lotus Evora Enduro GT4

اضافه شدن سیستم کنترل کشش و ترمز ضدقفل ، بهینه سازی انتقال قدرت و کنترل ترمزها را به همراه داشته است. همچنین چرخ ها و لاستیک های پهن تر پایداری را در پیچ ها افزایش داده است. این امر موجب شده تا آرک های بزرگتری استفاده شود که نمای نیمرخ تهاجمی را به GTC بخشیده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 16979
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1